© Gondolatok ürességből a semmibe...

2023. február 19. 08:29 - Kelemen Zoltán_Aarnyek

Néhány szóban rólam is

 

"Másokat gyönyörködtessenek a régiek,
én annak örülök, hogy most születtem."

                                                    Publius Naso Ovidius

 

Mert nincs is szebb, mint élvezni az életet, minden színével, hangjával-csendjével egyaránt…
Mondják.
Én talán rosszkor, rossz helyre születtem. Idegennek találom ezen időt-világot, melybe beleszürkültem, mely a fényből árnyékot kovácsolt. Talán haragszom is mindkettőre.
Menedékem leginkább a csend, olykor a néhány bátortalan szó, melyeket leginkább vers formájában próbálok lejegyezni, folyamatosan kutatva az új formákat, mind feljebb és feljebb rakva a lécet.
Eleinte kizárólagosan szabad versekben jegyeztem le gondolataimat, majd idővel megfogtak a kötött formák, sokszor saját szabályokat felállítva egy-egynek, mégis, szívemhez legközelebb a japán költészet áll.

Megfelelni csak magamnak akarok. Az írásaimban is, melyeket, talán hiúságból, megosztok ezen az oldalon.

 

 

A képhez tartozó alt jellemző üres; 14457331_10210947526030759_5607953169738139646_n-masolata.jpg a fájlnév
komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csend-ecset.blog.hu/api/trackback/id/tr8818053012
© Gondolatok ürességből a semmibe...
süti beállítások módosítása